FANDOM

Kanibal
Kanibalizm
- praktyka polegająca na zjadaniu osobników własnego gatunku.

HistoriaEdytuj

Kanibalizm uważany jest przez ludzi mieszkających na pustkowiach za zbrodnię przeciwko naturze. Rozmowy z członkami Rodziny pokazują, że kanibale prześladowani są przez normalnych ludzi. Potrzeba zaspokajania głodu nie jest wystarczającym usprawiedliwieniem dla zabójstwa człowieka. Vance twierdzi, że prawdziwi kanibale są mutacją gatunków takich jak ghule lub psycherzy, twierdzi, że takie osoby rodzą się z potrzebą jedzenia ludzkiego mięsa. Posiadają zdolność jego konsumpcji bez negatywnych skutków jego spożywania. Stary Ben twierdzi, że dla normalnych ludzi jedzenie ludzkiego mięsa może mieć katastrofalne skutki i ostatecznie prowadzi do śmierci.

Kanibale często tworzą grupy w poszukiwaniu akceptacji społecznej przy jednoczesnym zachowaniu tabu dla ich działalności wobec ludzi z zewnątrz. Było tak w przypadku Andale, bądź Stowarzyszenia Białych Rękawiczek gdy to było jeszcze wędrownym plemieniem. Inną grupą była Rodzina, której członków wygnano z ich własnych społeczności za praktyki kanibalizmu.

Niektórzy mieszkańcy pustkowi mogą być nieświadomi swojego kanibalizmu, ponieważ zdarzają się sprzedawcy żywności dorzucające do swoich specjałów fragmenty ludzkiego mięsa. Przykładem jest Iguana Bob.

Znani kanibaleEdytuj

FalloutEdytuj

Fallout 2Edytuj

  • Dziecko Przeznaczenia czasami spotyka grupy kanibali w północno-zachodniej części mapy. Poruszają się w grupach po 3-6 osób i są uzbrojeni w prymitywną broń. Wydają się być całkowicie dzicy.

Van BurenEdytuj

Fallout 3Edytuj

Fallout TacticsEdytuj

Fallout: New VegasEdytuj

NotatkiEdytuj

  • Kanibal Johnson nie jest kanibalem. To tylko jego przydomek. Wziął się od tego, że udało mu się spłoszyć gupę bandytów wygryzając jednemu serce z klatki piersiowej.

WystępowanieEdytuj

Kanibale występują we wszystkich grach serii Fallout.