FANDOM

Joseph B. Steyn - burmistrz Nipton.

Biografia

Joseph Pochodził z Hub, ale tuż przed wydarzeniami z Fallout: New Vegas był burmistrzem Nipton. Po powstaniu Kajdaniarzy w Zakładzie Karnym RNK, burmistrz Steyn skontaktował się z nimi oferując alkohol oraz usługi dwóch prostytutek (Rose i Sylvii). Zaaranżował sprawy tak, aby Kajdaniarze przychodzili do miasteczka za dnia, a żołnierze RNK nocą, gwarantując miastu (oraz sobie) przychody od obydwu grup, oraz nie doprowadzając do konfliktów w mieście.

Vulpes Inculta przedstawiając się jako "Pan Lis", zaoferował Steyn'owi 8000 kapsli, w zamian za pozwolenie kilku legionistom na schwytanie części Kajdaniarzy oraz żołnierzy RNK. Mimo umowy schwytali jednak aż całe miasto, które zmusili do udziału w loterii. Vulpes zdecydował, że Josephowi w zamian za chciwość jego, całego miasta oraz za nielojalność wobec tych, którzy byli gośćmi w jego mieście przypadł los spalenia żywcem.

Burmistrz Steyn pozostawił po sobie dwa nagrania i wpisy w terminalu z planami wobec swojej przyszłości. Wynika z nich, że po umowie z Panem Fox'em chciał uciec z powrotem do Hub. Planował ubieganie się o posadę burmistrza w tamtym mieście.

Występowanie

Joseph B. Steyn został jedynie wspomniany w Fallout: New Vegas. Pierwotnie miał występować w grze, jednak ostatecznie go wycięto.