Krypta
Advertisement
Krypta

John Hancock (ur. jako John McDonough) - ghul, Burmistrz Dobrego Sąsiedztwa w Fallout 4.

Tło

John Hancock to ghul, nieoficjalny burmistrz Dobrego Sąsiedztwa. Urodzony jako John McDonough, Hancock jest odseparowanym bratem burmistrza Diamond City. Zerwali kontakt po tym, jako Burmistrz McDonough wygnał wszystkie ghule z Diamond City, co spowodowało śmierć wielu niewinnych ghuli z rąk mieszkańców. John próbował uratować ghule i umieścić je w Dobrym Sąsiedztwie.

Ghulem został po 2282 roku, przez używanie radioaktywnych narkotyków. Mimo wszystko uważał, że "warto było". Burmistrzem został po zbrojnym odsunięciu Vica od władzy. Zainspirowały go znalezione historyczne ubrania Johna Hancocka i przyjął jego imię.

Po wykonaniu przez ciebie zadania Podkop stulecia Hancock może się do ciebie przyłączyć.

Interakcje z graczem

  • Kiedy Hancock zacznie cię podziwiać, otrzymasz od niego perk Isodoped, dzięki któremu licznik obrażeń krytycznych będzie napełniany +20% szybciej, jeśli masz co najmniej 250 radów.
  • Z Hancockiem można mieć romans.

Wyposażenie

Strój Broń Inne przedmioty
Red frock coat
Tricorn hat
Strzelba bojowa
Nóż bojowy
-

Za kulisami

John Hancock (1737-1793) był amerykańskim politykiem[1].

Ciekawostki

  • Losowo wypowiada kwestię, z której wynika, że jego ulubionymi prochami są Mentaty, bo jak sam tłumaczy ,,Po nich jestem bardziej bystry".

Galeria

Przypisy