FANDOM

Jądro - przedwojenna baza okrętów podwodnych należąca do Sił Zbrojnych Stanów Zjednoczonych.

Historia

Kilka dni przed zrzuceniem bomb zatrzymał się tu atomowy okręt podwodny "USS Democracy" na przegląd techniczny. Gdy na zewnątrz rozpoczęła się nuklearna pożoga, kapitan okrętu Arnold Wabash chciał oszczędzić sobie i załodze trudnych doświadczeń i dokonał sabotażu reaktora okrętu co spowodowało wyciek materiału jądrowego oraz ogromne skażenie promieniotwórcze.

Po Wielkiej Wojnie ośrodek został oczyszczony przez DiMA'ę aby mógł przechować tam swoje wspomnienia. Zawarł umowę z Dziećmi Atomu aby one strzegły jego wspomnień w zamian za udostępnienie placówki pod ich bazę.

Opis

Główną część kompleksu stanowi ogromny dok naprawczy dla okrętów podwodnych. Wokół niego Dzieci Atomu zbudowały drewnianą osadę połączoną kładkami z okrętem "USS Democracy", który służy za miejsce pobytu Wielkiego Spowiednika. Oprócz doku znajdują się tu również kwatery sypialne dla personelu stacji, stołówka oraz centrum dowodzenia, gdzie DiMA przechowuje wspomnienia.

Występowanie

Jądro występuje jedynie w dodatku Far Harbor (DLC) do Fallout 4.

Galeria

1200px-377160 20160519192501 1
FO4-FarHarbor-Nucleus-VesselBow
$RVGIW3D
FO4-FarHarbor-Nucleus-WoodenStructuresFront