FANDOM

Ian - jeden z możliwych towarzyszy w grze Fallout.

Biografia

Ian jest niskim, krępym strażnikiem karawany. Konwojował on karawany należące do spółki Karmazynowa Karawana z Hub, jednak podczas jednej z wędrówek został zaatakowany przez Bandytów i z obrażeniami trafił do Cienistych Piasków. Postanowił tu pozostać pomagając mieszkańcom w organizowaniu obrony przez nękającymi osadę najeźdźcami, okazjonalnie wybierając się do Hub i Złomowa by pohandlować. W roku 2161 Ian prawdopodobnie został zwerbowany przez Przybysza z Krypty i odbył z nim podróż po pustkowiu w poszukiwaniu hydroprocesora .

Według Wspomnień Przybysza z Krypty Ian został zabity podczas walki przez jednego z Supermutantów, Harrego w Nekropolis.

W Kryptopolis pojawia się Old Joe miejscowy głupek, będący stary Ianem, który zmienił imię. Ta postać miała pojawić się w Fallout 2 jednak ostatecznie została wycięta. Ian'a można spotkać dopiero w modyfikacji dodającej wycięte aspekty gry; Restoration Project 2.2..

Główne informacje

Ocena: Dobry towarzysz w początkowym etapie gry. Jedynie należy uważać na jego zabójcze serie z SMG.

Powiedz mi o…

Możesz zapytać Iana o następujące rzeczy:

Występowanie

Ian występuje jedynie w Fallout oraz jest wspomniany w Fallout 2.

Zobacz też

Członkowie drużyny w Fallout 1
Ochłap · Ian · Katja · Tandi · Tycho