FANDOM

I tak o to jedyne dziecko człowieka, który poświęcił kiedyś przyszłość ludzkości dla przyszłości swojego potomstwa wyruszyło samotnie z Krypty 101 na poszukiwanie ojca.

Stołeczne Pustkowia okazały się być okrutnym, niegościnnym miejscem. Ale udało ci sie oprzeć słabościom, które rządziły życiem tak wielu innych.

Wartości przekazane ci przez ojca: bezinteresowność, współczucie, honor. Prowadziły twoją szlachetną duszę przez niezliczone próby i zwycięstwa.

Ale dopiero na końcu tej długiej drogi, dane było ci stanąć w obliczu największej z cnót: poświęcenia.

Dziecko nie poszło jednak za przykładem swojego ofiarnego ojca, pozwalając by zamiast tegoaby prawdziwa bohaterka weszła do napromieniowanej sterowni projektu oczyszczenie i poświęciła swe życie dla dobra ludzkości.

Na szczęście, gdy złowrogi prezydent Eden wybrał cie na swoje narzędzie zniszczenia, spotkał się z odmową. Ludzkość, mimo swoich wad zasłużyła na przetrwanie.

Wody życia w końcu popłynęły. Czyste i darmowe, dla każdego. Stołeczne Pustkowia zostały wreszcie ocalone.

Tak kończy się twoja historia. Historia osoby, która przeszła samotnie przez ogromne wrota Krypty 101 prosto do legendy.

Ale opowieść o ludzkości nigdy się nie skończy, bo walka o przetrwanie to niekończonca się wojna. A wojna. Wojna nigdy się nie zmienia.