FANDOM

I tak o to jedyne dziecko człowieka, który poświęcił kiedyś przyszłość ludzkości dla przyszłości swojego potomstwa wyruszyło samotnie z Krypty 101 na poszukiwanie ojca.

Stołeczne Pustkowia okazały się być okrutnym, niegościnnym miejscem. Ale udało ci sie oprzeć słabością, które rządziły życiem tak wielu innych.

Wartości przekazane ci przez ojca: bezinteresowność, współczucie, honor. Prowadziły twoją szlachetną duszę przez niezliczone próby i zwycięstwa.

Ale dopiero na końcu tej długiej drogi, dane było ci poznać prawdziwe znaczenie największej z cnót: poświęcenia.

Wkraczając do napromieniowanej sterowni projektu oczyszczenie, dziecko poszło za przykładem ojca, poświęcając swe życie dla dobra ludzkości.

Niestety, gdy złowrogi prezydent Eden wybrał cię na swoje narzędzie zniszczenia, nie spotkał się z odmową.

Ludzkość przetrwa, lecz jedynie w swojej najczystszej postaci.

Wody życia nareszcie popłynęły, ale znajdujący się w nich wirus wkrótce zabił wszystkich uznanych za niegodnych zbawienia.

Stołeczne Pustkowia, mimo zadziwiającego postępu, stały się więc cmentarzyskiem.

Tak kończy się twoja historia. Historia osoby, która przeszła samotnie przez ogromne wrota Krypty 101 prosto do legendy.

Ale opowieść o ludzkości nigdy się nie skończ, bo walka o przetrwanie to niekończonca się wojna. A wojna. Wojna nigdy się nie zmienia.