FANDOM

I tak o to jedyne dziecko człowieka, który poświęcił kiedyś przyszłość ludzkości dla przyszłości swojego potomstwa wyruszyło samotnie z Krypty 101 na poszukiwanie ojca.

Stołeczne Pustkowia okazały się być okrutnym, niegościnnym miejscem. Ale udało ci sie oprzeć słabością, które rządziły życiem tak wielu innych.

Wartości przekazane ci przez ojca: bezinteresowność, współczucie, honor. Prowadziły twoją szlachetną duszę przez niezliczone próby i zwycięstwa.

Ale dopiero na końcu tej długiej drogi, dane ci było poznać prawdziwe znaczenie największej z cnót: poświęcenia.

Wkraczając do napromieniowanej sterowni projektu oczyszczenie, dziecko poszło za przykładem ojca. Poświęcając swe życie, dla dobra ludzkości.

Na szczęście, gdy złowrogi prezydent Eden wybrał cie na swoje narzędzie zniszczenia, spotkał się z odmową. Ludzkość, mimo swoich wad zasłużyła na przetrwanie.

Wody życia w końcu popłynęły. Czyste i darmowe, dla każdego. Stołeczne Pustkowia zostały wreszcie ocalone.

Tak kończy się twoja historia. Historia osoby, która przeszła samotnie przez ogromne wrota Krypty 101 prosto do legendy.

Ale opowieść o ludzkości nigdy się nie skończ, bo walka o przetrwanie to niekończonca się wojna. A wojna. Wojna nigdy się nie zmienia.