FANDOM

Jaka jest data premiery?

Światowa data premiery Fallout: New Vegas odbyła się 19 października 2010 roku. W Polsce natomiast gra zadebiutowała 22 października tego samego roku.

Kto jest producentem gry?

Fallout: New Vegas tworzony jest wspólnie przez Bethesda Softworks i Obsidian Entertainment, twórców nagradzanych RPGów, takich jak Neverwinter Nights 2. Na czele grupy Obsidian stoja zalozyciele Black Isle Studios - producentów oryginalnego Fallouta i Fallouta 2.

Gdzie odbywa się akcja Fallout: New Vegas?

W New Vegas w Nevadzie oraz w jego okolicach.

Jaka jest klasyfikacja wiekowa Fallout: New Vegas?

Gra została sklasyfikowana w systemie PEGI 18+. Jest to więc tytuł przeznaczony dla osób dorosłych.

Jakie są wymagania systemowe dla PC?

Blizej premiery Fallout: New Vegas, udostepnimy minimalne i zalecane wymagania systemowe.

Czy Fallout: New Vegas jest tytulem korzystajacym z uslugi Games for Windows? Czy będzie wymagał Windowsa?

Fallout: New Vegas to tytuł korzystajacy z usługi Games for Windows i z uwagi na to, będzie można używac w nim kontrolera dla konsoli Xbox 360.

Czy Fallout: New Vegas bedzie oferował tryb dla wielu graczy?

Nie, Fallout: New Vegas to gra wylacznie dla jednego gracza.

Czy bedzie dostepny edytor?

G.E.C.K. (Generator Ekosystemu Cudownej Krainy) z Fallouta 3 bedzie kompatybilny z Fallout: New Vegas. Mozna go pobrac z naszej strony klikajac tutaj. Pozwala on uzytkownikom uslugi Games for Windows® tworzyc i dodawac wlasne elementy do gry. G.E.C.K. nie bedzie dostepny na konsole PlayStation 3 i Xbox 360.

Mam duzo pomyslów i pytan. Gdzie mam je wyslac?

Zachecamy do rejestracji na naszym oficjalnym forum i zamieszczania swoich pomyslów i pytan w dziale Fallout: New Vegas, gdzie fani i producenci odpowiadaja na pytania oraz dziela sie i omawiaja nowe pomysly i oczekiwania wobec gry.

Gdzie moge znalezc wiecej informacji na temat gry?

Sprawdz nasza oficjalna strone, fallout.bethsoft.com, gdzie na biezaco uaktualniamy dzialy, z grafika, recenzjami, zapowiedziami, wywiadami i inne. Mozesz tez odwiedzic nasz Bethesda Blog, nasza strone o Falloucie na Facebooku i strone naszej firmy na Twitterze.

Źródło