Droga ku wolności - zadanie w Fallout 4 związane z Trasą.

Opis

Rozpoczęcie zadania może nastąpić dzięki przeczytaniu holotaśmy np. w Diamond City lub podsłuchując rozmowę dwóch mieszkańców. Kiedy otrzymasz zadanie, udaj się do Boston Common na początek szlaku. Opcjonalnie możesz na miejscu zasięgnąć języka u robota-przewodnika.

Idź za czerwoną linią wytyczoną na ziemi, odczytując kolejne fragmenty kodu ze znaczników. W niektórych miejscach szlak się urywa i musisz rozejrzeć się za jego dalszym ciągiem.

Idąc szlakiem odkryjesz różne nowe miejsca:

Jeśli przypadkiem wiesz, gdzie znajduje się Kościół Old North, udaj się tam od razu.

W kościele zabij kilka ghuli i zejdź do podziemi (za wejściem w prawo). Na końcu korytarza znajdziesz koło obrotowe. Wybij na nim hasło "RAILROAD" (Trasa), aby otworzyć drzwi. Za nimi spotkasz lidera Trasy Desdemonę wraz z Glorią i Bębniarzem. Po rozmowie z nimi rozpocznie się zadanie Nauka rzemiosła.

Za kulisami

Szlak Wolności, wraz z czerwonymi liniami i pieczęciami na ziemi, istnieje w rzeczywistości.

Galeria

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.