FANDOM

Desmond Lockheart - Brytyjczyk, ghul. Jedna z głównych postaci w Point Lookout.

Biografia

Desmond urodził się we Wspólnocie Europejskiej w Wielkiej Brytanii. Przed wojną należał do elity wywiadowczej ówczesnego świata. Motywy i obsesje Desmonda nie zostały znacząco naruszone przez zniszczenie planety, ponieważ on i jemu podobni wiedzieli, że wojna jest nieunikniona. Desmond mógł być nawet bezpośrednio zamieszany w wydarzenia do niej prowadzące.

W obliczu nuklearnego holokaustu, wielu naukowców lub wielkich przywódców miało własne pomysły na jego przetrwanie. Wirus FEV, hibernacja, transfer świadomości do komputera, czy też - jak w przypadku Desmonda, kontrolowane wystawienie na normalnie śmiertelne dawki promieniowania były niektórymi z ryzykownych i eksperymentalnych technik przetrwania w świecie bez nowoczesnej infrastruktury. Stare konflikty i zawiści nie zostały jednak zapomniane w popiołach nuklearnej zimy. Ci, którym udało się przetrwać, szybko wzięli się za to czego bomby nie zrobiły, czyli za eliminację tych resztek Starego Świata, które mogą im zagrażać.

Obecnie, chociaż oni wszyscy powinni już dawno nie żyć, te porozrzucane po świecie postacie wciąż poszukują władzy i zazdrośnie strzegą swoich sekretów. Misja Desmonda już dawno przestała być osobista czy polityczna. Jak wiedział - i co wielokrotnie udowodniło jego doświadczenie - tak długo jak jego koledzy żyli, polowaliby na niego. Jego cel jest prosty: zabij, lub zostań zabity.

Po tym jak Desmond zmusił Profesora Calvert'a do pozbycia się własnego ciała, ta dwójka stała się śmiertelnymi wrogami. W 2277 roku, Desmond zajął rodzinną posiadłość Calvert'a. Przebywał w niej mając nadzieję odnaleźć go, a następnie zabić.

Interakcje z graczem

Omówienie interakcji

Ogólne Usługi Zadania
Niezbędny: Icon check
Niewolnictwo: Icon cross
Kompan: Icon cross
Nagroda: Icon check
Kupiec: Icon cross
Naprawa: Icon cross
Doktor: Icon cross
Rozpoczyna zadania:
Spacer z duchami
Kontrola umysłów
Spotkanie umysłów
Bierze udział w zadaniu:
Słysząc głosy
Miejscowy klimat

Efekty na działanie gracza

Notatki

  • Jeśli Desmond przeżyje misję Spotkanie umysłów, zniknie z gry. Wcześniej jednak wspomni, że wyruszy dalej na północ aby ścigać następnego rywala - innego gracza w "Wielkiej Grze".
  • Desmond jest jedną z najczęściej przeklinających postaci w grze, w czym wyprzedza go jedynie burmistrz MacCready.
  • Desmondowi towarzyszą dwa psy: Geri i Freki. W mitologii nordyckiej Odyn miał dwa towarzyszące mu wilki o imionach Geri i Freki.

Występowanie

Desmond Lockheart występuje jedynie w dodatku do Fallout 3 pod tytułem Point Lookout.

Galeria

Point Lookout (DLC)