FANDOM

Czarne Stopy - jedno z plemion zamieszkujących stan Arizona. Plemię, które utworzyło Legion Cezara.

Historia

Początki

Plemię czarnych stóp, zostało założone po wybuchu wojny, przez byłych wojskowych. Ich pierwszym przywódcą był kapitan John Bloch. Gdy ciężarówki, które transportowały jego i pozostałych żołnierzy zostały unieruchomione a radioaktywny pył zaczął spowijać ziemię, postanowili poszukać schronienia.

Byli świetnie uzbrojeni i wyszkoleni, ale brakowało im wiedzy niezbędnej do życia w nowych warunkach. Podczas wędrówki napotkali grupę farmerów atakowanych przez bandytów. W zamian za wyżywienie, podstawowe artykuły i alkohol żołnierze nawiązali owocną współpracę z farmerami.

Gdy skończyły się środki, jeden z synów wpływowego farmera przyłączył się do grupy bandytów a zatargi między dwiema grupami stawały się coraz częstsze. W tym samym czasie przyłączyła się do nich grupa indian, którzy wynieśli się z rezerwatu po tym jak rząd upadł i nikt nie mógł ich już kontrolować.

Indianie przyłączyli się do żołnierzy i farmerów. Każda z trzech grup była od siebie zależna. Żołnierze bronili osady, farmerzy dostarczali żywność a indianie nauczyli pozostałych przetrwania w nowym świecie.

Gdy wielki pożar zniszczył dużą część osady, wszyscy przenieśli się do niewielkiego obozu w górach. W końcu ich broń zaczęła się niszczyć, a oni sami powoli stawali się podobni do wielu plemion, które powstawały w tamtym czasie.

Około 20 lat później, zaraza zabiła wiele z tamtejszych dzieci i młodzieży. Dlatego Czarne stopy zaczęły najeżdżać okoliczne plemiona w celu "uzupełnienia" liczby ludności. W końcu przerodziło to się w niewolnictwo. Plemię Czarnych stóp było pogardzane przez resztę okolicznych plemion i wdało się w wiele wojen.

Mimo najazdów i wszelkiej nienawiści, Czarne Stopy prowadziły owocny handel z innymi plemionami.

Legion Cezara

W 2247 roku, Joshua Graham i ośmiu Uczniów Apokalipsy wyruszyli, by nauczyć się plemiennych dialektów i pomóc w ucywilizowaniu plemion. Zostali oni jednak schwytani przez Czarne Stopy dla okupu.

W tym samym czasie plemię prowadziło wojnę z siedmioma innymi plemionami. Plemię chyliło się ku upadkowi, dlatego Joshua Graham i Edward Sallow postanowili im pomóc w zamian za wolność. Nauczyli ich taktyki, konserwacji broni i nowych technik walki. Wtedy to Sallow został ich przywódcą.

Sam ogłosił siebie Cezarem. W końcu wypowiedział wojnę totalną, wszyskim okolicznym plemionom. Uważał to za "grę w wojnę" i że nie widział jeszcze tej barbarzyńskiej strony wojny. W krótkim czasie podbił wiele okolicznych plemion, a najsilniejszych, którzy przeżyli wcielił w struktury plemienia Czarnych Stóp. Resztę zabijano.

Joshua Graham dołączył do Cezara jako jego prawa ręka. W tym samym czasie jeden z Uczniów, Callohun został odesłany do siedziby Uczniów by poinformować ich do działaniach Cezara, ich niedawnego członka. Reszta Uczniów została zgładzona, ponieważ nie chciała popierać jego działań.

Z plemienia Czarnych Stóp i podbitych plemion, Cezar i Graham utworzyli Legion Cezara. Organizację na wzór Imperium Rzymskiego o którym kiedyś znaleźli książkę. Tożsamość plemienia została zatracona.

Występowanie

Plemię Czarnych stóp zostało wspomniane w anulowanym Van Buren oraz zostało wspomniane w dodatku do Fallout: New Vegas pod tytułem Szczere Serca.