FANDOM

Pan Crowley - ghoul mieszkający w Podziemiu na Stołecznych Pustkowiach.

HistoriaEdytuj

Kiedyś mieszkał w Rivet City. Odczuwa żal do ludzi z powodu tego jak surowo go potraktowali w Forcie Constantine. Pan Crowley został przemieniony 10 lat temu z powodu ekstremalnego narażenia na promieniowanie, które powinno go zabić. Przedstawia ci skomplikowany plan zemsty w postaci zadania Trzeba strzelać im w głowę. Pan Crowley spędza większość czasu w Dziewiątym Kręgu, pijąc bardzo dużo.

Crowley i czterech innych najemników - Dave, Jeff Strayer, Dukov i Tara - zostali wysłani do Fort Constantine przez Allistaira Tenpenny'ego, by odzyskać rzadką broń. Podczas misji Crowley został zamknięty w pokoju pełnym zdziczałych ghuli przez Dukowa, który chciał zwiększyć swój udział w wypłacie. Crowley przeżył uwięzienie i żywił żarliwą niechęć do tych, którzy go zostawili.

Rozkład dnia Edytuj

Pana Crowleya można zwykle znaleźć w albo w Dziewiątym Kręgu, albo w jego łóżku w Mieszkaniu Carol w Podziemiu. Zwykle śpi do 12 po południu.

Interakcje z graczem Edytuj

Omówienie interakcji Edytuj

Ogólne Usługi Zadania
Niezbędny: Icon cross
Niewolnictwo: Icon cross
Kompan: Icon cross
Nagroda: Icon check
Kupiec: Icon cross
Naprawa: Icon cross
Doktor: Icon cross
Rozpoczyna zadania:
Trzeba Strzelać im w Głowę
Bierze udział w zadaniu:
  • żadnym

Zadania Edytuj

Crowley zleca zadanie Trzeba Strzelać im w Głowę.

Efekt na działanie gracza Edytuj

  • Jeśli samotny wędrowiec zabije Crowleya w dowolnym momencie, nie będzie już mógł dostawać kapsli za klucze. Mieszkańcy Podziemia będą wrogo nastawieni na 72 godziny w grze, jeśli ktoś przyłapie gracza na gorącym uczynku.
  • Jeśli samotny wędrowiec podąża za Crowleyem do Fort Constantine pieszo (Nie szybką podróżą), Crowley stanie się wrogi tuż przy forcie. Jeśli Samotny Wędrowiec odda wszystkie klucze Crowleya, powróci do Podziemi w zbroi.

Ekwipunek Edytuj

Strój Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Brudny Przedwojenny Garnitur Nóż bojowy
Magnum 0.44 Cal z celownikiem
Kapsle 100x
Stimpak 3x
-

Ciekawostki Edytuj

  • Crowley może umrzeć w drodze do Fort Constantine, co sprawia, że zbroja będzie nieosiągalna.
  • Crowley ma zielone włosy, rzadko spotykane u innych postaci.

Cytaty Edytuj

"Jesteś wścibskim draniem, prawda? To prawda. Tenpenny jest bigotem, ale inni nie. Wszystko czego chcę, to te klucze."

"Ha ha! Lubię człowieka, który zna swoje miejsce. Zbyt wielu z was uważa, że wszyscy jesteśmy po prostu zombie. Nie wiedzą lub nie przejmują się tym, że jesteśmy tak samo ludzcy, jak oni są w środku. Krwawimy! Odczuwamy ból! Żałujemy! I wiesz, co mnie naprawdę wkurza? Myślą, że jedynym sposobem, żeby nas zabić, to zastrzelić nas w głowę, jak w starych opowieściach o zombie."

"Lub odpowiednie pieniądze, heh? Mam tę listę ludzi. Ghulo-hipokryci. Prawdziwe szuje. Zostało na niej tylko czterech gości na liście. A jak zacząłem było jedenastu. Wszyscy nienawidzą Ghouli i traktują nas jak zombie. Wszyscy zasługują na śmierć. Ale trzeba to zrobić z głową. Podobnie jak w starych opowieściach, w których zombie mogą być zabijane tylko w ten sposób. Dam 100 kapsli dla każdego z nich. Jeśli jednak umrą w inny sposób, płacę tylko 25."

Występowanie Edytuj

Pan Crowley występuje tylko w Fallout 3.