FANDOM

Pułkownik Cassandra Moore - głównodowocąca siłami RNK na Zaporze Hoovera. Jedna z głównych postaci w Fallout: New Vegas.

Biografia

Cassandra wstąpiła do Sił Zbrojnych RNK mając zaledwie 16 lat. W szybkim czasie stała się legendą wśród żołnierzy RNK, m.in. dzięki swoim operacją przeciwko gangom Szakali oraz Żmij. Jednak największą sławę przyniosły jej cztery kampanie przeciwko Bractwu Stali w Kalifornii. Dzięki swojej bezwzględności szybko pięła się po szczeblach kariery.

Zamiast dyplomacji, wszystkie problemy woli rozwiązywać siłą. Gdy prosi Kuriera o pomoc z problemami, jakimi są dla RNK Wielcy Chanowie oraz Bractwo Stali, woli by ten ich zniszczył, a nie z nimi negocjował. Nie podziela poglądów ambasadora Crockera i uważa go za słabeusza.

Gardzi pozostałymi frakcjami na Mojave, jednak jeżeli gracz doprowadzi do zawarcia pokoju i sojuszu z tymi frakcjami z niechęcią przyjmie to do wiadomości i porozmawia z wysłannikiem Bractwa, paladynem Toddem.

Wśród żołnierzy budzi strach i podziw. Jest jednym z najlepszych żołnierzy jacy służą wśród wojsk RNK. Moore wykazuje całkowite poparcie dla działań generała Olivera i prezydenta Kimballa, uważa jednak że przydałyby się jej posiłki.

Zadania

Wyposażenie

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Pancerz piechoty RNK Pistolet 12.7mm
Nóź bojowy
- -

Występowanie

Cassandra Moore występuje jedynie w Fallout: New Vegas.

Galeria