FANDOM

Cait — wojowniczka z areny Strefa Walki. Jeden z możliwych towarzyszy Jedynego Ocalałego w 'Fallout 4.

Biografia Edytuj

Rodzice Cait od urodzenia rodzice traktowali ją źle. Byli wobec niej okrutni i surowi. Nieustannie zmuszali ją do walki. Gdy skończyła 18 lat, sprzedali ją łowcom niewolników. W niewoli spędziła 5 lat życia. Okradała swoich właścicieli a gdy uzbierała wystarczającą ilość kapsli wykupiła swoją wolność.

Tuż po odzyskaniu wolności postanowiła wytropić i zabić swoich rodziców w odwecie za to co jej zrobili. W końcu znalazła swoje miejsce na arenie zwaną Strefą Walki. Walczyła tam 3 lata, aż do czasu przybycia Jedynego Ocalałego. Po pokonaniu przez niego bandytów, którzy najechali budynek, właściciel areny Tommy Lonegan daje bohaterowi gracza jej kontrakt, dzięki czemu Cait może odejść.

Ze względu na swoje wcześniejsze doświadczenia oraz wojowniczy styl życia, Cait jest bardzo ostrożna względem Jedynego Ocalałego. Bardzo ciężko jest jej komuś zaufać. Trudno jej uwierzyć w to, że ktokolwiek może być dla niej miły nie oczekując niczego w zamian.

Zdradza Ocalałemu fakt, iż jest uzależniona od Psycho i pragnie się z tego wyleczyć. Jej uzależnienie jest tak mocne, że nie można go wyleczyć w standardowy sposób. Jedynym miejscem gdzie może wyleczyć swoje uzależnienie jest Krypta 95.

Interakcje względem gracza Edytuj

Inne interakcje Edytuj

  • Cait jest mistrzynią we włamywaniu. Jest w stanie otworzyć dowolny zamek. Aby je otworzyła należy przyprowadzić ją do zamka. Zajmuje jej to trochę czasu w zależności od poziomu skomplikowania. Aby to zrobić musi mieć na wyposażeniu kilka wytrychów.

Reakcje na poczynania gracza Edytuj

  • Cait jest jedną z możliwych postaci z którymi gracz może nawiązać romans. Opcja ta pojawia się po osiągnięciu najwyższego poziomu powiązania.

Wyposażenie Edytuj

Strój Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Gorset Kij baseballowy
Dubeltówka
- -

GaleriaEdytuj

Występowanie Edytuj

Cait występuje jedynie w 'Fallout 4.