Hoo, hoo, hoo! Widzę, że Krypta odżyła (2 osoby (Razorek i DaReD) porządnie piszące w jednym czasie - dawno tego nie było ;P), to i ja się dołączę. Jakby jeszcze Anon ruszył zada, byłoby świetnie :D. Na początek dam trochę już (nie)świeżych news'ów dotyczących Fallout: New Vegas.

  • zasadniczej zmianie uległ system wydawania rozkazów towarzyszom - widać wyraźnie kilka opcji do użycia w czasie gry, między innymi zmianę odległości od postaci gracza, wzięcie do rąk broni białej lub dystansowej, spokojne lub agresywne zachowanie, użycie stimpacka, czy zwykłą rozmowę.
  • system tworzenia postaci przypominać ma egzamin GOAT (KOZA), jednak w rozszerzonej i dowcipniejszej wersji.
  • na starcie główny bohater otrzymuje zestaw przedmiotów od lekarza - jego poszczególne elementy zależeć mają od odpowiedniego rozwinięcia umiejętności oraz PipBoya 3000 i kombinezon z Krypty 21.
  • jako że Nevada nie została dotknięta wojną w tym samym stopniu (chociaż promieniowanie ma być problemem - między innymi z powodu poligonu atomowego na północ od miasta), co Kalifornia lub Waszyngton, uświadczymy w trakcie rozgrywki błękitnego nieba, wciąż stojących domów, czy wciąż dobrze trzymającej się flory i fauny, w tym znanych już gekonów, jak i nowych stworzeń, będących potomkami kóz lub innych, przypominających je zwierząt.
  • niedoświadczonych graczy w system zarządzania ekwipunkiem i VATS ma wprowadzić tutorial, jednak będzie on nieobowiązkowy.
  • ważnym elementem walki frakcyjnej będą reprezentowane przez poszczególne siły ideologie, które mają być niejednoznaczne - w każdej znajdzie się coś dobrego, jednak zaletom towarzyszyć mają liczne wady.
  • tworzona wciąż główna aleja Vegas - Strip będzie miejscem, w którym, jak zresztą obecnie, będzie można zabawić się w kasynie, czy też na koncercie.
  • odmiennie, niż w Falloucie 3, New Vegas oferować ma fabułę związaną nie tyle z jedną postacią, co z całym otaczającym ją światem - z tego też powodu dokonane przez gracza wybory oddziaływać mają pod koniec na całą okolicę. Kluczowym elementem ma być tu ponoć kontrola nad źródłami energii elektrycznej.
  • system reputacji ma wyeliminować znane z Fallouta 3 sytuacje, w których można było rozstrzelać pół miasteczka, a po kilku dniach zostać w nim ponownie powitanym z otwartymi ramionami. Podobnie ma też być w przypadku walczących o dominację frakcji - atak na żołnierzy jednej z nich ma skutkować wrogością ze strony ich towarzyszy.
  • wracają opisy punktów przeznaczanych na cechy w systemie SPECIAL - na przykład z charyzmą równą 10 postać jest "Przywódcą Kultu", a z wytrzymałością na poziomie 1 "Właściwie Martwym".
  • bronie dostępne w grze będzie można modyfikować, co ważne - skutki przeróbek mają być wyłącznie pozytywne i nie trzeba będzie wybierać między zastosowaniem tego, czy innego udoskonalenia - mają się one uzupełniać. Każda broń ma też oferować atak specjalny, a przy każdym strzale należy liczyć się z odrzutem.
  • Mroczni wrócą jako niebieskoskórzy od nadużywanie StealthBoya, chorujący na schizofrenię (widoczna inspiracja Van Burenem i zbuntowanymi członkami Bractwa Stali) mutanci. W momencie ataku mają dezaktywować kamuflaż i tylko wtedy będzie można ich trafić z wykorzystaniem systemu VATS.
  • przywódczynię mutantów z blond fryzurą - Tabithę - można będzie namówić do zbuntowania się przeciwko jej pobratymcom.
  • pojawi się możliwość wyboru wieku bohatera.
Źródło: Shamo
Napisany: 17:24, Luty 20, 2010
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.