FANDOM

Disambig Dla Bandytów z Fallout 3, zobacz Bandyci.
Bandyci robią, co chcą, kiedy chcą, a ich ulubionymi rozrywkami są tortury i morderstwa.

—Ekran ładowania

Bandyci - są to grupy wrogich gangów zamieszkujących Stołeczne Pustkowia w 2277r.

Historia

Bandyci z Stołecznych Pustkowi są w większości wrogo nastawieni, bezprawne, nafaszerowane chemią łotry, które wędrują po pustkowiach Waszyngtonu. Mają niewiele wspólnego z klanami bandytów z Zachodniego Wybrzeża, z wyjątkiem Bestii. Są jednym z najczęstszych wrogów w grze i często są spotykani w małych grupach i uzbrojeni w dość szeroki zakres uzbrojenia. Często posiadają pistolety niskiego kalibru, karabiny myśliwskie, obrzyny, a także broń w walce wręcz i granaty. Na wyższych poziomach zaczynają nosić pistolety maszynowe, karabiny szturmowe, strzelby bojowe, a nawet wyrzutnie rakiet. Bardzo rzadko można napotkać ich używających laseru Gatlinga, który prawdopodobnie został zabrany od martwego Wygnańca z Bractwa Stali.

Terytorium

Terytorium bandytów jest zwykle oznaczone symbolami pomalowanymi w sprayu i okaleczonymi ciałami powieszonymi na hakach lub łańcuchach.

Relacje

Bandyci nie mają sojuszy z innymi frakcjami i zaatakują wszystkich, oprócz innych bandytów lub niewolników. Wydaje się, że są oni dość okrutni, ponieważ miejsca, w których zamieszkują, są zwykle wypełnione okaleczonymi ciałami innych bandytów lub mieszkańcami pustkowi, co sugeruje, że torturują oni schwytanych wrogów, a czasem nawet swoich. Pancerz bandyty sadysty jest wyposażona w kilka rozczłonkowanych dłoni, które bandyta trzyma jako trofea. Bandyci wydają się nie okazać litości nawet sobie nawzajem, wykazują także bardzo mały szacunek dla nowych rekrutów, co pokazują rozmowy między sobą. Bandyci również wydają się tchórzliwi, jak najemnicy z Kompani Szpona, uciekają, jeśli fala bitwy obróci się przeciwko nim.

Znani członkowie

Występowanie

Bandyci występują tylko w Fallout 3.

Wycięte sceny

Icon cut content Ten fragment bazuje na wyciętych danych z Fallout 3 i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.

Bandyci mogli być w zamierzeniu przyjaźnie nastawieni do graczy w oparciu o ich karmę w pewnym momencie rozwoju.

Icon cut content Koniec informacji bazujących na wyciętych danych z Fallout 3.

Zobacz także

Galeria