FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FOT
Gametitle-FO3Gametitle-FOT

Amunicja 5.56mm jest rodzajem amunicji do broni lekkiej w Fallout 3 i Fallout Tactics. Nazwa pochodzi od średnicy pocisku.

Fallout 3

Amunicja 5.56mm jest jednym z najczęściej spotykanych typów amunicji, zaraz obok 10mm i Kaliber .32. Po zadaniu Wody Życia większość przeciwników będzie używać karabinów szturmowych częściej niż karabinów myśliwskich.

Gdzie znaleźć

5.56mm można znaleźć w skrzyniach z amunicją w obozach bandytów, najemników Kompanii Szpona i supermutantów. Na początku gry 5.56mm wydają się rzadkie, jednak można je szybko zdobyć na przykład inwestując w karawany lub wymieniając się z Casdinem.

Bronie używające tej amunicji

Fallout: New Vegas

Amunicja kalibru 5,56 jest najczęściej spotykanym rodzajem amunicji karabinowej na Pustkowiach Mojave. Pojawia się ona praktycznie na samym początku (możliwa do zakupienia w sklepie wielobranżowym prowadzonym przez Cheta w Goodsprings.

Gdzie znaleźć

5,56 można znaleźć praktycznie u każdego kupca handlującego amunicją w grze. Żołnierze RNK posiadają zazwyczaj znaczne jej ilości, gdyż ich podstawową bronią (oprócz noży i pistoletów kaliber 9mmstandardowe karabiny wojskowe, wykorzystujące tą amunicję. Od czasu do czasu będą ich również używać zabójcy z Legionu Cezara. Występują czasem także u bandytów lub mieszkańców miast, zazwyczaj wówczas, kiedy ci posiadają karabiny na gryzonie.

Bronie używające tej amunicji

Fallout Tactics

Bronie używające tej amunicji

Amunicja w Fallout 3
Amunicja w Fallout Tactics