FANDOM

300 kapsli od Silver - ukryte zadanie w grze Fallout 3.

Opis zadania

Silver, była prostytutka jest winna 300 kapsli swojemu byłemu szefowi. Gdy odwiedzamy ją pierwszy raz, mamy możliwość oddać jej dług Moriarty'emu, zatrzymać go dla siebie, lub pozostawić pieniądze jej.

Opis przejścia

Silver znajduje się w miejscowości Springvale na północny zachód od Megatony. Mieszka samotnie na ranczu. Jest siedem sposobów na wykonanie tego zadania:

  • Można zabić ją od razu i zabrać 500 kapsli oraz całe jej wyposażenie bez ubytku karmy. Traci się ją dopiero kiedy zabieramy rzeczy z budynku. Silver zaatakuje od razu jeżeli powiemy jej że chcemy jej kapsli.
  • Dzięki udanej rozmowie można przekonać ją do oddania Moriarty'emu 400 kapsli.
  • Można przekonać ją do dania 300 kapsli a następnie mówimy Moriarty'emu że już jej nie ma.
  • Można powiedzieć Moriarty'emu że po prostu zniknęła.
  • Można powiedzieć, że odda się dług za nią. Wtedy potrzebne będzie 300 kapsli dla Moriarty'ego.
  • Za pomocą retoryki można przekonać ją do dania 400 kapsli a następnie ją zabić by dostać kolejne 100 oraz jej wyposażenie. Spowoduje to utratek karmy.
  • Można wykonać zadanie mówiąc Moriarty'emu że jej nie ma. Dostaje się za to pozytywą karmę a potem można ją zabić i zabrać 400 kapsli.
Megatona