FANDOM

11 Pułk Kawalerii Pancernej znany również jako Czarne Konie - jednostka Armii Stanów Zjednoczonych stacjonująca przed wojną w Forcie Irvin w Kalifornii.

Historia

Pułk został powołany do życia 2 lutego 1901 roku w miejsce 11 Pułku Kawalerii. Jednostka została zorganizowana 11 marca 1901 roku w Forcie Mayer w Wirginii. 11 Pułk Kawalerii Pancernej uczestniczył min. w wojnie filipińsko-amerykańskiej, pacyfikacji Kuby, ekspedycji Pancho Villi oraz II Wojnie Światowej.

Przed Wielką Wojną Pułk został wysłany do Rozpadliny z zadaniem spacyfikowania zamieszek. Cała lokalna społeczność Hopeville protestowała przeciwko trwającej wojnie Stanów Zjednoczonych z Chinami. Ludzie uczestniczący w zamieszkach zostali wysłani do kompleksu badawczego Big MT jako obiekty badań.

Ciekawostki

  • W rzeczywistości insygnia Pułku różnią się od tych z uniwersum Fallouta tym, że w rzeczywistości góra naszywki jest czerwona a nie żółta.

Występowanie

Pancerze bojowe wykorzystywane przez Pułk oraz informacje na jego temat występują w dodatku do Fallout: New Vegas pod tytułem Droga przez Pustkowia.