FANDOM

Żołnierze Enklawy - główny rodzaj wojsk Enklawy. Dobrze uzbrojeni i opancerzeni w połączeniu z Lataczami są szybcy i groźni. Są jednymi z najgroźniejszych wrogów jakich przychodzi spotkać graczowi w Fallout 3. Panuje przekonanie, że ich broń i zbroje są lepsze niż te używane przez Bractwo Stali. W rzeczywistości to nieprawda.

Interakcje z graczem

Omówienie interakcji

Ogólne Usługi Zadania
Niezbędny: Icon cross
Niewolnictwo: Icon check
Kompan: Icon cross
Nagroda: Icon check
Kupiec: Icon cross
Naprawa: Icon cross
Doktor: Icon cross
Rozpoczyna zadania:
  • żadne
Bierze udział w zadaniu:
  • żadnym

Rodzaje

Oficer Enklawy

Zobacz też: Oficer Enklawy

Wyżej postawieni żołnierze pełniący rolę dowódcze. Noszą mundury oraz czapki oficerskie a ich uzbrojenie stanowią pistolety plazmowe oraz granaty.

Rekrut Enklawy

Rekrutów Enklawy można spotkać w niektórych posterunkach Enklawy po wykonaniu zadania Woda Życia. Robią pompki pod nadzorem oficerów. Nie noszą hełmów a ich pancerz jest w złym stanie. Ich uzbrojenie stanowi najzwyklejszy pistolet laserowy.

Żołnierz Enklawy (Ranga 1 i 2)

Regularni żołnierze Enklawy. Noszą pancerze wspomagane a ich broń stanowią karabiny oraz pistolety laserowe. W rzadkich przypadkach mają przy sobie miotacze ognia lub rozpruwacze. Noszą przy sobie również dowolne środki chemiczne. Po aktywacji dodatku Broken Steel, w szczególności po ukończeniu wątku głównego na najwyższym poziomie pojawiają się bardzo rzadko.

Żołnierz Enklawy Tesli

Jak sama nazwa wskazuje noszą oni Pancerze Tesli, które są niewiele lepsze od standardowych pancerzy wspomaganych używanych przez Enklawę. Ich głównym uzbrojeniem są karabiny plazmowe. Rzadziej wyposażeni są w działka obrotowe, lasery gatlinga, wyrzutnie rakiet.

Stanowią uzupełnienie oddziałów desantowych Lataczy. Wraz z bronią ciężką stanowią cenne wsparcie ogniowe dla lekkiej piechoty.

Piekielny żołnierz Enklawy

Zobacz też: Piekielny żołnierz Enklawy

Specjalna ciężka piechota Enklawy. Pojawia się dopiero po zainstalowaniu dodatku Broken Steel. Noszą specjalne Piekielne Pancerze Wspomagane a ich broń stanowią Ciężkie miotacze ognia.

Występowanie

Żołnierze Enklawy występują jedynie w Fallout 3. Jednak można ich przywołać za pomocą konsoli w Fallout: New Vegas.

Galeria

Brokensteelscreen 03B

Trzech żołnierzy enklawy.