FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Gametitle-FO4 FH

Śmierć mózgu - poboczne zadanie kryminalistyczne w Fallout 4 w dodatku Far Harbor.

OpisEdytuj

Podczas wędrówki po Far Harbor zbliży się do ciebie robot Pearl. Wspomni, że doszło do strasznego morderstwa. Poprosi cię, abyś poszedł za nią, ponieważ morderstwo miało miejsce w hotelu Cliff's Edge.

Na miejscu poprowadzi cię przez hotel do windy dla gości specjalnych. Po drodze natkniesz się na wiele różnych zdziczałych ghuli.

Po wyjściu z windy zostaniesz poproszony o rozmowę z Maxwellem, który ujawni, że jest kontrolerem drzwi krypty. W krypcie ujrzysz miejsce zbrodni. Ofiarą morderstwa jest Ezra Parker, właściciel hotelu. Po zbadaniu miejsca zbrodni odkryjesz kij baseballowy, czerwoną farbę do oznaczania krwi i pękniętą pokrywę mózgu.

Zostaniesz poproszony przez Maxwella o zbadanie innych robomózgów mieszkających w krypcie. Głównymi podejrzanymi są Julianna, Santiago i Keith.

Po rozmowie z podejrzanymi będziesz mógł poprosić Maxwella o klucz do biura nadzorcy Krypty. Z holotaśmy w komputerze nadzorcy będzie wynikać, że Ezra defraudował pieniądze od Vault-Tec. Oskarż Juliannę o zabójstwo, a okaże się, że to ona jest Ezrą. Teraz możesz zabić Ezrę albo przyjąć od niego łapówkę w zamian za milczenie.