"Ultrapistolet" maszynowy 10 mm Sydney - unikatowy pistolet maszynowy, broń palna w Fallout 3.

Charakterystyka

Po zmodyfikowaniu przez Sydney, pistolet zadaje obrażenia większe o 2 punkty, a jego magazynek zawiera aż 50 nabojów, w porównaniu do podstawowych 30. Są to parametry na tyle odbiegające od wersji podstawowej, że na broń warto zwrócić uwagę.

Warianty

  • Pistolet maszynowy 10 mm - podstawowa wersja pistoletu maszynowego, rozpowszechniona po pustkowiach.
  • Wersja symulacyjna (Operacja Anchorage) - wersja używana w symulacji. Od oryginału różni się jedynie wytrzymałością - tak dużą, że zniszczenie pistoletu jest niemalże niemożliwe. Bez użycia konsoli, bądź triku z Gary'm 23
Icon cut content Ten fragment bazuje na wyciętych danych z Fallout 3 i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.
  • Stalowy pistolet maszynowy 10mm - wersja pistoletu identyczna do oryginalnej, jednak miała być prawdopodobnie umieszczona w zbrojowni pod koniec dodatku. Z pomysłu najwyraźniej zrezygnowano. Do zdobycia tylko za pomocą konsoli.
Icon cut content Koniec informacji bazujących na wyciętych danych z Fallout 3.

Lokalizacja

Broń jest w posiadaniu łowczyni zabytków Sydney. Można zdobyć ją zabijając Sydney w czasie zadania Kradzież niepodległości lub później, albo otrzymać go od niej po wykonaniu zadania pobocznego.

Występowanie

"Ultrapistolet" maszynowy 10 mm Sydney występuje jedynie w Fallout 3.

Broń w Fallout 3
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.