FANDOM

Andrew állomás Szerkesztés

Az Andrew állomás a Nemzetközösségben található.

Háttér Szerkesztés

Az állomást fosztogatók lakják. A főbejárat bent található a félig összedőlt épületben. A felső szintekre felvonókkal lehet feljutni.

Az állomás legalján rengeteg hosszú alagút található, legtöbbjük el van torlaszolva így hozzáférhetetlen. Az alagutak Eddie Winter titkos bunkerjéhez vezetnek, amit csak a Long Time Coming c. küldetés során találhatsz meg. Van egy másik kijárat is Chancer lakókörzetében, amit ki tudsz nyitni egy kulccsal Eddie bunkerjében.

A helyszínen találhatóak barkácsasztalok is: Szerkesztés

  • Két fegyver barkácsoló asztal: Egyik az épület tetején, a másik az állomáson belül egy keskeny folyosó végén amit egy automata őrtorony őriz.
  • Egy páncél barkácsoló asztal: Az épület tetején a fegyver barkácsoló asztal mellett.
  • Két főzőállomás: Egy a földszinten a lépcsőknél, a másik az állomáson belüli fegyver barkácsoló asztal mellett található.
  • Két vegyészeti állomás: A földszinten a főzőállomás mellett. A második állomás ugyanabban a szobában van mint Chancer

Személyek Szerkesztés

Zsákmány Szerkesztés

  • Grognak a Barbár #2 - az állomáson kívül, egy összedőlt sárga ház legfelső szintjén ami közvetlenül északra van az állomástól, észreveszed: egy busz van a tetőn.
  • Egy Vault-Tec ételhordó - a buszban ami a sárga házba ütközött.
  • Egy fúziós mag - dél/délnyugatra a felvonótól az állomásnál
  • Két lopakodó-fiú - nyugatra az állomástól, egy trélerben amit egy kulccsal nyithatsz ki, amit Eddie szobájában találsz.